tisdag 29 april 2008

Garnköp 2008 - januari - sammanfattning

När jag räknade efter på detta i slutet av januari blev det totalt 35 nystan under månaden. Tolv projekt (om än några var kompletteringar till garner jag redan hade), sexton om jag gör sockar i stället för kofta av On-line-garnerna, som jag tänkt. Bör räcka hela året, och bli över. Förra året gjorde jag färdigt fem projekt: ett par vantar, ett par sockar, en halsduk, en kofta och en mössa.

Så därför blev det inga garnköp i februari, och heller inga i mars. Och inte förrän alldeles nu i slutet av april har jag börjat beställa garn igen. Fast jag behöver inte direkt något nytt garn nu heller.

Hur mycket har jag då fått färdigt på fyra månader? En kofta, två mössor och ett par sockar. Fast bara sockarna är gjorda av garnerna från januari.

Inga kommentarer: