onsdag 22 oktober 2008

Garn och te


Jag har redan fått paketet från Garn&te-bytet! Verkligen snabbt! Själv går jag fortfarande och funderar på vad jag ska skicka till min byteskompis.

Paketets innehåll är verkligen vackert, i blå och bruna färgtoner. Det består av ett stort nystan mjukt Sport-garn i en vacker blåmelerad färg, en påse doftande te i smaken Lust och fägring, och en chokladkaka från Anthon Berg. Därtill ett handgjort kort i form av ett träd med en vänlig hälsning på och en extra handgjord banderoll med små fastsatta blommor på omkring nystanets egen.

Har druckit ett par koppar te och ätit några bitar av chokladen. Jättegott! Vad garnet ska bli får jag fundera på, troligen vantar eller kanske en mössa? Jag tycker mycket om färgen, och tror att den skulle passa i någon form av flätmönster.

Ett jättestort tack till Caisa! (Om du har en blogg skulle det vara roligt att få adressen dit.)

1 kommentar:

Caisa sa...

va kul att du gillade paketet, alltid svårt att köpa tillen främling,men väldigt kul!
Chokladen är min absoluta favorit, slinker ofta ner en i korgen när jag handlar..

min blogg finns på: http://zopikas.blogspot.com/

mvh Caisa